A Twitter most teszteli a felhasználók által régóta várt bejegyzések szerkesztése funkciót, amelyet a cég még ebben a hónapban elérhetővé tesz a Twitter Blue egyes előfizetői számára – tudatta a The Verge. A funkció jelenleg belső tesztelés alatt áll.
A tweeteket a közzétételüket követő 30 percben lehet majd módosítani. A szerkesztett tweetek egy ikonnal, időbélyegzővel és címkével jelennek meg, így a felhasználók számára egyértelmű lesz, hogy az eredeti bejegyzést módosították
– olvasható a Twitter blogbejegyzésében.
A szerkesztési címke tartalmazza majd a teljes szerkesztési előzményeket a szerkesztett tweet korábbi verzióival. A közösségi oldal a korai problémák kiszűrése érdekében kezdetben egy szűk csoporttal teszteli a szerkeszthető bejegyzéseket. Ennek célja, hogy azt is kideríthessék, hogyan lehet esetlegesen visszaélni a funkcióval. A belső teszteléseket követően a Twitter Blue néhány előfizetője már alkalmazhatja az utószerkesztést.
Jay Sullivan, a Twitter fogyasztói termékekért felelős alelnöke az év elején úgy nyilatkozott, hogy a tweetek szerkesztése az a funkció, amelyre a felhasználók évek óta a leginkább igényt tartanak. Ennek ellenére a cégnél felmerültek a visszaélésekkel kapcsolatos aggodalmak is. A korábbi vezérigazgató, Jack Dorsey 2020-ban úgy nyilatkozott, hogy a közösségi oldal valószínűleg soha nem vezeti be ezt a funkciót.
A Facebook, az Instagram, a Medium és több más platform is alkalmazza a szerkesztési opciót, és nem sok példa volt a visszaélésekre.
Az éve elején a Metánál rávilágítottak egy kriptopénzcsalásra, amely a Facebook szerkesztési funkcióját érintette, de ez még mindig ritka példa.
A Twitter csak Blue-előfizetés esetén teszi lehetővé a tweetek szerkesztését, amelynek a díját nemrég emelték az Egyesült Államokban havi 2,99 dollárról 4,99-ra. Az előfizetők számára elérhető egyéb megoldások közé tartozik a visszavonás funkció, amellyel a bejegyzések elküldés előtt visszahívhatók, a testreszabható navigációs sáv, a követettek által megosztott legnépszerűbb cikkek listája, valamint az NFT hatszögletű profilképek.
Jack Dorsey már megbánta, hogy céggé változott a TwitterA világ egyik legnépszerűbb közösségi oldala lett a madaras platform, a világ leggazdagabb embere is szeretné megvenni. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.