Egy devoni gyerekóra-vállalat a világ egyik legnagyobb luxusórákat gyártó cégétől kapott levelet, amelyben felszólítják a kis céget, hogy változtassa meg a nevét – írja a BBC.
A luxusóramárka ügyvédei szerint az Oyster & Pop gyermekoktatásra szánt órái úgy néznek ki, mint a Rolex modelljei.
A családi vállalkozás igazgatója, Emma Ross-McNairn szerint a helyzet teljes egészében nonszensz,
a cég színes órái körülbelül 20 fontba (9 ezer forintba) kerülnek, amelyeknek célja, hogy segítsenek a gyerekeknek megtanulni az órát leolvasni.
A Rolex arról híres, hogy csúcskategóriás karórákat árul, köztük az Oyster Perpetual sorozatot és a Submarinert, amelyekért több ezer fontot is elkérnek. A cég, amelynek a legnagyobb piaci részesedése van a svájci luxusórák piacán, azzal érvel, hogy
egy átlagos, tájékozott fogyasztó valószínűleg a Rolex óracsaládra asszociál amikor az Oyster & Pop-logót nézi.
Hozzátették, hogy a fogyasztókat félrevezetik az óratípus hasonlóságával, ezért az ügyvédek követelték a cég logójának, doménjének és nevének megváltoztatását a további lépések elkerülése érdekében.
A kis cég kilencoldalas levélben válaszolt a Rolexnek, amelyben kiemelte azokat az okokat, amelyek miatt a vállalkozás úgy véli, hogy a Rolex követelései igazságtalanok. A cég vezetői azt is felajánlották, hogy megállapodnak a Rolexszel, hogy soha nem gyártanak felnőtteknek való órát, így megnyugodhatnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.