Az idén elkezdi partnerfranchise-hálózatának kiépítését a Pizza Hut Magyarországon: az alkalmi gyorsétteremlánc több éttermet nyitna országszerte, amihez már keresik a partnereket – áll a cég közleményében. A hálózat fejlesztését első körben az 50 ezer lakos feletti városokban tervezik, minden helyszínt egyenként mérlegelnek és felmérik a benne rejlő lehetőségeket. (Magyarországon a vármegyeszékhelyek és vármegyei városok szinte mind az 50 ezer feletti, illetve ahhoz közeli kategóriába tartoznak.)
Franciaország és Lengyelország után a cseh, a szlovák és a magyar piac következik: az AmRest, Európa vezető többmárkás étterem-üzemeltetője jelenleg 26 vendéglátóhelyet működtet az ország határain belül. Kozák Miklós, a Pizza Hut magyarországi igazgatója elárulta, hogy hazánkban a lehetőség iránt érdeklődők száma meghaladta az ezzel kapcsolatos várakozásaikat.
A cél, hogy az étterem, amit megnyitunk, hosszú távon profitabilis legyen. Emiatt minden franchise-partnerünknél ugyanazt a jóváhagyási folyamatot követjük, amibe beletartozik a pénzügyi terv elkészítése is. Csak olyan helyeken leszünk jelen, amiben hiszünk és amiben látjuk a jövőt
– jelentette ki. Hozzátette: aki a csatlakozást fontolgatja, számításba veheti, hogy a felépített rendszer átadása mellett biztosítják számára a szükséges képzéseket is. Kozák Miklós szerint a cég stabil lábakon áll, és az egész vendéglátóipart megrengető koronavírus-járványból is erősebben tudott kijönni.
„Minden étteremből elindítottuk a házhoz szállítást, bővítettük a termékportfóliónkat, a vendégeik igényeire optimalizált ajánlatokat és érintkezésmentes kiszállítást vezettünk be”– mondta Buka Péter, a Pizza Hut franchise-menedzsere, aki arról is beszélt, hogy
a többi országhoz képest Magyarországon rendkívül erős a konkurencia, több mint 500 független pizzéria működik.
„Klasszikus amerikai pizzánk vastag tésztájú, ezáltal olyan különleges termék, amit máshol nem lehet kapni Magyarországon. Minősített beszállítóink minősített alapanyagait a legszigorúbb sztenderdek szerint használjuk fel, miközben odafigyelünk az innovációra is. A hazai piacra mi hoztuk be a sajttal töltött pizzaszélt, amit a visszajelzések alapján imádnak a vendégek” – mutatott rá.
Nem adják fel a fogyatékossággal élők foglalkoztatásátAlig több mint tíz év alatt 18-ról 40 százalékra nőtt a megváltozott munkaképességűek körében a védett vagy nyílt munkaerőpiacon foglalkoztatottak aránya. |
A gyorsétterem-hálózatok közül nem csak a Pizza Hut lát terjeszkedési lehetőségeket a magyar piacon.
Sorra nyitja éttermeit a hazai McDonald’sMár nyolc McDonald’s étterem nyílt az idén Magyarországon, hét másik vidéki helyszínen pedig zajlik az építkezés. A nagyszabású beruházási program közepette az alapanyag- és energiaárak emelkedésével is szembe kell néznie az év első felében emelkedő árbevételt produkáló üzemeltetőnek, amely részletes helyzetképet adott a VG megkeresésére a hazai McDonald’sok fejlesztéséről. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.