„Ijesztő, horrorisztikus, félelmet keltő” – ezekkel a jelzőkkel illették a brit Tesco legújabb reklámfilmjét, amelyet mindössze öt napja mutattak be, de máris óriási botrányt kavart. Sok kommentelő szerint egyszerűen hátborzongató ezt a tévében viszontlátni. Valószínűleg a hipermarketnél is rájöttek, hogy mellémehetett a kampány, mert a YouTube-on például nem lehet hozzászólni sem.
Pedig az ötlet egyszerű volt: a vállalat a Tesco Clubcarddal elérhető kedvezményeket szerette volna kiemelni, amely a jelenlegi inflációs környezetben valóban érdekelheti az embereket, de a módszer a visszájára sült el. A valóban kissé ijesztő, természetellenes vigyorral mosolygó főszereplő ugyanis sokakat inkább a tavalyi év egyik horrorsikerére, a Mosolyogj című brutális filmjének rémjeire emlékeztetett.
A Twitteren többen arról írtak, hogy már kísérti őket a reklám, mióta a tévében látták, és szeretnék, ha megneveznék a felelősöket.
Mások viszont rámutattak a lényegre, hiszen a reklám betalált: senki sem beszélne a Clubcardról enélkül, és valószínűleg cikkek sem születnének róla, ha nem lenne ennyire figyelemfelkeltő a hirdetés.
Íme a reklám, most ön is eldöntheti, milyenre sikerült:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.