BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A HELL reklámfilmjének forgatása közben rohamozták meg a rajongók a márka új arcát

Több mint egy órát csúszott a HELL Energy reklámfilmjének forgatása, a rajongók ugyanis megrohamozták Michele Moronét, a márka új arcát. Az olasz színész 365 nap című filmjét, már több, mint 3 milliárdan láttak a világon.

A HELL Energy reklámfilmjének forgatása közben váratlanul megjelentek Michele Morone rajongói, a szinte kivétel nélkül nőkből álló csoport a 365 nap sztárját hosszú percekig lefoglalta - írta a Tenyek.hu. Végül több mint egy órás csúszást okozott a rajongók akciója. 

Vélhetően a Redditen terjedő információk alapján derült ki a titokban Magyarországra látogató Michele Morrone tartózkodási helye. A színész megérkezése után a szállodája szobájából készített fotót a Lánc-hídról, és ez a kép futótűzként terjedt a közösségi oldalakon. A 16 millió követővel rendelkező olasz modell és filmsztár így nem tudott elrejtőzni a rajongói elől. 

A világsztár a forgatások szünetében azonnal félrevonult, hogy gyerekeit telefonon hívja. Egy ilyen szünetben az Avalon Parkban találtak rá a lelkes rajongói, akik kihasználták, hogy végre testközelbe kerülhettek a világ legszexibbnek választott színészével, akinek nagysikerű 365 nap című filmjét, már több, mint 3 milliárdan láttak a világon.

A Hell új, globális kampánya február közepén indult, amelynek főszereplője Michele Morrone. 

Az olasz színész a márka új arca, aki méltó utódja a demenciában szenvedő Bruce Willisnek.

A több mint hatvan országban futó kampányról Popovics Adrienn, a Hell operatív marketingigazgatója azt mondta, hogy új fejezetet nyitnak a márka történetében, a színésszel kötött együttműködéssel pedig tovább növelik nemzetközi jelenlétüket, és bővítik célcsoportjukat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával.

A fél világ magyar energiaitallal ébred, egyre többet adnak el belőle

Jó néhány európai országban piacvezető a Hell márka, amely 2022-ben növelte a nettó árbevételét, és egyre több termékét értékesíti külföldre. A környező országok mellett többek között Cipruson is nagyon népszerű az energiaital-gyártó, de még Mongóliában is kaphatók az „ördögfejek”.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.