Bármelyik oldalon is álljunk a Pepsi kontra Coca-Cola vitában, a Pepsi legújabb húzása minden szempontból kreatívnak és hiánypótlónak mondható. A vállalat március 28-án dobta piacra az első nitrogénnal dúsított Pepsit az Egyesült Államokban, a kóla enyhén szénsavas változatát előnyben részesítőknek kedvezve – számolt be a Buzzfeed.
Köztudott, hogy sokan még mindig az erős szénsavtartalom miatt hagyják ki a jéghideg kóla élvezetét – mondta a Pepsi marketingért felelős alelnöke, Todd Kaplan.
Ennek tudatában a a vállalat úgy döntött, hogy újradefiniálja a kólát, és létrehozta a népszerű üdítőital lágyabb és krémesebb változatát.
Az eljárás során ugyanazt a nitrogéntechnológiát alkalmazzák, mely az elmúlt években a trendi cold brew (hideg vízben készült) kávé és sör esetében is elterjedt.
A hagyományos szénsavas üdítőitalok szén-dioxidot tartalmaznak, amely remekül oldódik a vízben, emiatt maradnak a felbontás után is jó ideig szénsavasak. Ezzel szemben a nitrogén nehezen oldódik vízben – így a nitrogénnel dúsított üdítő kinyitásakor a buborékok automatikusan elpárolognak, és végeredményben egy enyhén szénsavas üdítőt kapunk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.