A járvány nyomán a ruházati cikkek értékesítése is meglódult az eMAG-on: a rendelések java ősszel és télen érkezett, a legtöbben valamilyen lábbelit, kabátot, pólót, farmernadrágot vásároltak. Bár az eMAG kínálatában már régóta elérhetők ruhaneműk, cipők és sportruházati cikkek, a közel egy éve tartó járványhelyzet miatt jól érzékelhetően emelkedett e termékek forgalma – írja a cég közleményében.
A divatcikkek eladásainak száma egy-egy akciós kampány alatt akár másfélszeresére is emelkedhet.
Ugyanakkor a visszaküldött termékek aránya a ruhák és lábbelik esetében sem múlja felül az online áruház átlagát, ami azt mutatja, hogy az internetes vásárlók az esetek döntő többségében megfelelő méretű terméket tudnak választani annak felpróbálása nélkül is.
Meglepő módon a webshopról jóval több (62 százalék) férfi ruházati cikket rendelnek a járvány tavaly márciusi kitörése óta, mint nőit (23 százalék), vagy gyermekruhát (3 százalék). A fennmaradó hányadot (12 százalék) a sportruházati eladások generálják.
A teljes férfi és női ruházati kategórián belül egyébként a cipők és egyéb lábbelik eladása a legmagasabb, ezek generálják a teljes forgalom csaknem 70 százalékát.
Egy tipikus vásárló a megrendelt ruhadarab mellé valamilyen fogyasztási cikket (például tartós élelmiszert, mosószert vagy személyes higiéniai, szépségápolási terméket) tesz a virtuális kosarába.
Nagyjából ugyanannyian fizetik ki a ruhát online, ahányan a készpénzes, utánvétes fizetést favorizálják, viszont a legtöbben (a vásárlók mintegy 60 százaléka) a futárral való kiszállítást választja, az easybox csomagautomatából vagy egyéb átvevőpontban való átvételt 40 százalékuk preferálja – írták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.