Ingyenes, értékesítési és közösségi médiatréninget szervez vállalkozóknak áprilisban a Bevásárlóutca Menedzsment (BUM), amelyből
a leginkább bajba jutott ágazatok, a kulturális és vendéglátóhelyek is sokat profitálhatnak.
A háromalkalmas kurzus szakértői közreműködéssel segíthet abban, hogy a nyitással együtt a vendégek is megérkezzenek Budapest bevásárlóutcáiba, és visszatérjen az élet a főváros ikonikus helyeire.
A BUM célja, hogy a főváros tematikus utcáiban lévő vállalkozásokat összefogja, segítse és népszerűsítse szolgáltatásaikat, támogassa az ott szerveződő kulturális és egyéb programokat. Ez a pandémiás időszak mindenki számára nagy kihívást okoz, de azoknak a vállalkozásoknak, amelyek ideiglenes bezárásra kényszerültek, az enyhítést követően is számos nehézséggel kell szembenézniük. A bevásárlóutcákban olyan kisvállalkozások, vendéglátóhelyek és kulturális terek működnek, amelyek már több évtizede emelik a város fényét és kedvelt turistacsalogató pontok.
A jelenlegi helyzet ezért sem kedvező számukra, hiszen a külföldi látogatók száma még sokáig el fog maradni a korábbiaktól. Ezzel a háromalkalmas tréninggel szeretnénk segítséget nyújtani abban, hogy hogyan is tudják magukat megismertetni a helyi közönséggel, hogyan építsenek ki ismét a bizalmat az emberekben és hogyan tudják a gyakorlatban is sikeresen újraindítani a vállalkozásukat
– mondta el Király Gabriella, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott, a kurzust szervező BUM, bevásárlóutca menedzsere.
Az április 26-án, 28-án és 30-án megtartott, egymásra épülő előadás-sorozaton minden érdeklődő vállalkozó és munkavállalói részt vehetnek. A BUM arra is kíváncsi, melyek voltak a bezárás, majd az újranyitás kihívásai.
A túlkínálat lesz a jellemző az újranyitás első hónapjaiban, amelyet követően sok tényező befolyásolja majd azt, hogy fennmarad-e ez a túlkínálat. Például attól, hogy elindul-e a turizmus, lesz-e következő hullám, vagy hogy mennyire tartózkodnak az emberek attól, hogy közösségbe menjenek
– mondja el a kurzust tartó értékesítési szakértő, Baranyai Dávid.
Mint kifejti, „az értékesítés is egy szakma, amit ugyanúgy meg kell tanulni, mint az asztalos-, a cipész-, a festőmesterséget, miközben vannak olyan könnyen elsajátítható módszerek, amikkel gyorsan tudunk eredményeket elérni.
Ahhoz, hogy valaki vásároljon tőlünk három tényezőre van szüksége:
hogy tudjon rólunk, bízzon bennünk és szakértőnek lásson minket. Ezekre mind van ráhatásunk. Ha ebből bármelyik hiányzik, nem valósul meg a vásárlás.
Akiknek igazán nagy szükségük van a segítségre a vendéglátás mellett, azok a kulturális élet szereplői.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.