A kutatás – amit „Y generáció: A potenciál felismerése” (Generation Y: Realising the potential) névvel jegyeztek – rámutat arra, hogy a szakma legifjabb, 1980 után született tagjai dinamikus karrierre és ösztönző munkahelyre vágynak.
A több, mint 3200 választ számláló kutatás a világ 122 országának részvételével az egyik legjelentősebb felmérésnek számít, amely a fiatal korosztály munkavállalásával foglalkozik. Többek között a Santander, a Hays, Aviva, a KPMG, és az Unilever is válaszolt a kérdésekre.
Az eredmények szerint ennek a korosztálynak a jutalmazáson kívül a versenyképesség is mérvadó. Ezenkívül azonban megfelelő munkaszerződést is akarnak: pénzt, optimális munkaidőt, és egy olyan környezetet, mely megbecsüli személyes értékeiket.
Létfontosságú számukra a gyakorlati tanulás: mind a munkáltatók, mind maga az Y generáció a gyakorlati tapasztalásban látják a szükséges pénzügyi ismeretek elsajátításának sikerességét. Ez a generáció a személyes tanulás híve, és sokkal kevésbé bízik az elektronikus tanulásban, mint azt sokan gondolták. A szervezeteknek széleskörű lehetőséget kell biztosítaniuk a gyakorlatra is, hogy hatékonyan alkalmazhassák ezt a generációt.
A munkáltatóknak a szakmai előrejutással kapcsolatos lehetőségeket kell középpontba állítania ahhoz, hogy vonzóvá váljon az Y generáció számára. A felmérés szerint ez a generáció, habár értékeli a munkahelye biztonságát, készen áll elhagyni azt, ha karriervágyai nem teljesülnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.