Felkeltette a médiacégek érdeklődését is a mesterséges intelligencia chatbotja, a Daily Mirror és a Daily Express újságot kiadó brit Reach például azt vizsgálja, hogy az eszköz segítheti-e az újságírókat a rövidebb hírek megírásában.
Jim Mullen, a vállalat vezérigazgatója a Financial Timesnak elmondta, hogy a vállalat már létre is hozott egy munkacsoportot, amely elsősorban a helyi időjárás és a közlekedés területén térképezi fel a chatbot bevethetőségét.
Lehetőséget látunk rá, hogy a mesterséges intelligencia (MI) támogassa újságíróink rutinszerű munkáját, és megpróbálunk olyan kreatív felhasználási területeket is felkutatni a chatbotok számára, amelyek kívül esnek a hagyományos tartalmakon
– mondta Mullen.
A Reach nincs egyedül próbálkozásával. A BuzzFeed a múlt hónapban jelentette be, hogy a ChatGPT létrehozójával, az OpenAI-jal fog együttműködni népszerű vetélkedői összeállításában, míg
a CNET online híroldal az MI-t gazdasági kommentárok írására akarja használni, ám szakértők szerint az utóbbi kísérlet tévedésekhez vezethet.
A Thomson Reuters Lynx Insight című programja már 2018 óta gépi értelemmel rostálja át a piaci adatokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.