A felújítást végző cég közlése szerint a 37., vagyis az utolsó szerelvény Magyarországra indítása az előzetes időtervnek megfelelően készült el, a jármű a többihez hasonlóan forgalomba állás előtt számos technikai vizsgálaton és részletes finomhangoláson esik át.
A Metrovagonmas összesen 222 metrókocsit újított fel a BKV számára. Kicserélték az utasteret, a vezetőállást, és a kezelőrendszereket, megújultak a szerelvényházak és a meghajtás. Ezek következtében 30 százalékkal alacsonyabb energiafogyasztást értek el, növekedett a megbízhatóság és csökkent a zajszint a vagonokban.
A 222 kocsi felújításról szóló szerződést 2015 augusztusában írták alá, az első felújított szerelvény két évvel ezelőtt, 2016. május végén érkezett Budapestre és 2017 márciusának végén állt forgalomba.
Az első időszakban több, az ajtóvezérléssel kapcsolatos meghibásodás történt, a Metrovagonmas a projekt vezetőjét is lecserélte 2017 augusztusában. A szerelvényeken a hibákat kijavították, azóta nagyobb hiba nélkül futnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.