Rekordszámú új ügyfele lett a MOL Bubinak 2020 áprilisában, ezzel összességében átlépte a százezret a regisztrált ügyfelek száma. Bár a járványveszély miatt drasztikusan visszaesett a forgalom Budapesten, még ennek ellenére is jelentősen többen bubiztak az elmúlt időszakban – áll a Budapesti Közlekedési Központ közleményében.
Átlépte a százezret a MOL Bubi regisztrált felhasználóinak száma, jelenleg 7-8 ezren veszik igénybe rendszeresen a BKK közszolgáltatása keretében az almazöld bicikliket.
A közbringarendszer indulása óta több mint hárommilliószor utaztak Budapesten ezekkel a kerékpárokkal.
Jellemzően 8 percig tart egy utazás a MOL Bubival, amelynek használói a rendszer indulása óta összesen mintegy hatmillió kilométert tettek meg a fővárosban. A gyűjtőállomások száma a kezdeti 76-ról mára 157-re nőtt, az állomásokon található 2071 db kerékpár mintegy 40 négyzetkilométernyi területet szolgál ki.
Március 15-től átmenetileg jelképes,
havi 100 forintos összegért lehet használni a fővárosi közbringarendszert.
A havibérlet korlátlan számú, alkalmanként legfeljebb 30 percig tartó utazást tesz lehetővé további díj megfizetése nélkül.
Az intézkedés kiemelkedő sikert hozott, a számok egyértelműen túlmutatnak a járványhelyzeten, hiszen sokkal kevesebb közlekedő mellett lett sokkal magasabb a bubizók és a MOL Bubival megtett utazások száma.
A Fővárosi Önkormányzat még március végén döntött arról, hogy új kerékpársávokat alakít ki a fővárosban, ennek köszönhetően a közszolgáltatásként működő MOL Bubi mellett a városi kerékpározás helyzete általánosságban is javult.
Emellett arról is döntés született, hogy jövőre teljesen megújul a közösségi kerékpár-szolgáltatói rendszer: új mobilapplikáció bevezetése, könnyebben tekerhető kerékpárok, valamint a többszintű árazás és a rugalmasabb használat bevezetése is a tervek között szerepel.
A MOL Bubiról minden további információ megtalálható a közbringarendszer honlapján: https://molbubi.hu
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.