Április és szeptember között legkevesebb negyvenezer járatot töröltek az EU-s légitársaságok, a káoszt a jegyárak emelkedése követheti – írja a Növekedés.hu.
A legnagyobb európai repülőtereken voltak időszakok, amikor hat, vagy akár még több órát is igénybe vett a csomagfeladás és a becsekkolással járó folyamat. Ez nem is csoda, hiszen az iparág a Covid alatt munkavállalói 20-40 százalékától kényszerült megválni, miközben a járvány után a várakozásokat meghaladóan felélénkült az utazási kedv.
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) adatai szerint 2022-ben a globális légiforgalom 98 százalékkal fog növekedni a tavalyi évhez képest, és el fogja érni a 2019-es szint 82 százalékát.
A portál elemzése szerint ennek ellenére még korai az optimizmus, hiszen például a fapadosok piacán borítékolható a jegyárak áremelkedése, amelyet alapvetően a soha nem látott magasságokban járó kerozinár ösztönözhet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.