Tovább terjeszkedik Snoop Dogg üzleti birodalma, amely ezúttal egy prémium-kávémárkával bővül, amelyhez Indonéziából érkezik a kávébab. A rapper Michael Riady indonéz vállalkozóval karöltve dobja piacra az INDOxyz névre keresztelt márkát.
Az előadóművész felidézte, hogy a kávé segítette át az éjszakába nyúló stúdiófelvételeken, amelyeken számos nagy slágere született. Az indulásról szóló közlemény szerint Snoop a legjobb ízű kávénak nevezte a terméket, amivel partnere megismertette. Egyetlen korty elég volt, hogy érezze a különlegességét. A cég szerinte az egész iparágat meg fogja változtatni – írja a CNN.
A rapper kávéját a Szumátra szigetén, Acehben található Gayo régióból fogják beszerezni, amely a tájékoztatás szerint jó minőségű arabica kávéjáról híres. Snoop Dogg számos vállalkozást indított már a kisállat-kiegészítőktől a gluténmentes gabonapehelyig, de természetesen a tudatmódosítók világában sem a mostani kávé az első kirándulása, bor és kannabiszmárkája is van. Több kriptovállalkozás is fűződik a nevéhez, de erre jobb nem is emlékezni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.