Különválik Beyoncé és az Adidas útja az ügyet ismerő források szerint. Az énekesnő 2016-ban indított Ivy Park nevet viselő szabadidőruha-márkája 2018-ban kezdte meg a kreatív együttműködést a sportcéggel, amely most véget érhet.
A The Hollywood Reporter szerint a két fél másként képzeli el a márka jövőjét, és az énekesnő lelkesen várja, hogy saját útjára lépjen az Ivy Parkkal, melyet eredetileg még a Topshoppal közös vegyesvállalatként hozott létre.
Januárban Beyoncé még megvizsgálta Dubajban a Park Trail nevet viselő kollaborációját az Adidasszal, mielőtt négy év után először színpadra lépett. Az énekesnő legújabb turnéja májusban, Stockholmban veszi kezdetét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.