BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Véget ér Beyoncé és az Adidas együttműködése

Az énekesnő Ivy Park márkája a jövőben nem az Adidasszal folytatja.

Különválik Beyoncé és az Adidas útja az ügyet ismerő források szerint. Az énekesnő 2016-ban indított Ivy Park nevet viselő szabadidőruha-márkája 2018-ban kezdte meg a kreatív együttműködést a sportcéggel, amely most véget érhet.

Fotó: IvyPark

A The Hollywood Reporter szerint a két fél másként képzeli el a márka jövőjét, és az énekesnő lelkesen várja, hogy saját útjára lépjen az Ivy Parkkal, melyet eredetileg még a Topshoppal közös vegyesvállalatként hozott létre.

Januárban Beyoncé még megvizsgálta Dubajban a Park Trail nevet viselő kollaborációját az Adidasszal, mielőtt négy év után először színpadra lépett. Az énekesnő legújabb turnéja májusban, Stockholmban veszi kezdetét.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.