A JYSK lakberendezési vállalat forgalma 6,3 százalékkal nőtt a 2022–2023-as pénzügyi évben. A 38,5 milliárd dán korona (2 ezer milliárd forint) új rekordot jelent a globális lakberendezési vállalatnak. Nemcsak a forgalom, de a vásárlók száma is nőtt. A cégtől egy év alatt 1,2 millióval többen vásároltak, mint korábban. A vállalat világszerte 135 új áruházat nyitott, és megjelent Törökországban is – írja közleményében a JYSK.
A JYSK Magyarországon a 2022–2023-as üzleti évben három új áruházat nyitott Nagyatádon, Solymáron és Móron, így összesen már 94 üzletben fogadják a hazai vásárlókat. Tavaly novemberben megnyílt a 300 embert foglalkoztató, régiós ecseri logisztikai központ is, így a vállalatnak idehaza ezernél is több alkalmazottja van. Ebben az időszakban
a JYSK magyarországi árbevétele meghaladta a 97 milliárd forintot, ami az előző évhez képest 44 százalékos növekedést mutat.
A dán vállalat közleménye szerint továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, főleg a bútorok, matracok vásárlásánál. Éppen ezért a cég 67 áruházát átépítette, hogy azok a legújabb kihívásoknak is megfeleljenek.
A világszinten 30 ezer embert foglalkoztató cég beszámolt arról is, hogy ebben a pénzügyi évben 135 üzlet nyitott, köztük kettővel berobbant a Törökországba. A vállalatnak így összesen már 3300-nál is több áruháza és webshopja van. Ezek közül 619 átalakítottak. A JYSK globálisan rekordforgalmat ért el az augusztusban zárult pénzügyi évben.
A 2000 milliárd forintnak megfelelő 38,5 milliárd dán koronát 48 ország 3300 áruháza termelte ki a lakberendezési vállalatnak.
Rami Jensen, a JYSK 2023. szeptember elején kinevezett elnök-vezérigazgatója szerint az eredmény főképpen azért kiemelkedő, mert mindezt az alacsony fogyasztói bizalom és vásárlóerő ellenére érték el. Sőt, a vásárlók száma az előző pénzügyi évhez képest 1,2 millióval nőtt.
A JYSK a csoport teljes éves jelentését november végén hozza nyilvánosságra a közlemény szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.