BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mit kell aláírni az ügyfélnek a Providentnél?

A Provident fejleszti az ügyfél-tájékoztatást és új, banki átutalásos terméket vezet be - mondta Mikola Gergely, a pénzügyi szolgáltató kommunikációs igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

Február 27-től minden, a Provident Zrt.-vel kötendő hitelszerződés megkötése előtt alá kell írnia az ügyfélnek egy 12 pontból álló, a hitelfelvétellel és az eladósodás kockázataival kapcsolatos tájékoztató dokumentumot.

A vállalat ezenkívül minden szerződést igényfelmérő lappal és a PSZÁF ajánlásának megfelelő ügyfél-tájékoztatóval egészít ki, amelyet a szerződés aláírása előtt ugyancsak alá kell írnia a hitelfelvevőnek.

Ez a dokumentum tartalmazza az adott kölcsönnel kapcsolatos összes felmerülő költséget. A pénzügyi szolgáltató péntektől egy új konstrukciót is bevezet: az igénylő eldöntheti, hogy készpénzben és az otthon nyújtott szolgáltatással, vagy 15 napos banki átutalással szeretne-e a kölcsönhöz jutni és azt ugyancsak banki átutaláson keresztül, hetente törleszteni - mondta el Slánicz Béla, a cég gazdasági vezérigazgató-helyettese.

Visszautasítja a vádakat a Provident

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.