A közlemény szerint az automatizált bankfiókban nemcsak a pénzügyeiket intézhetik az ügyfelek – készpénz ki- és befizetés ATM-en keresztül, személyikölcsön-igénylés leadása -, hanem részben postai szolgáltatásokat is lebonyolíthatnak, csomagokat küldhetnek és fogadhatnak, közüzemi számlákat fizethetnek be, és fogadhatnak szerencsejátékon.
A tájékoztatás szerint a nyitás után az első két hónapban az ügyfeleknek a fiókban segítenek majd a technikai eszközök használatában. A helyiségben nagy felületű élőmohafal tisztítja a levegőt, a bejárat előtt pedig napelemes padon tölthetik az ügyfelek mobiltelefonjaikat és elektromos autóikat.
Arról is beszámoltak, hogy az első hónapok tapasztalatai alapján döntenek a szükséges változtatásokról, valamint az újabb innovatív szolgáltatások bevezetéséről. A tervek között szerepel, hogy a fejlesztés második szakaszát követően már a skype-os ügyintézés is lehetővé válik, illetve mobilapplikáción keresztül is lehet majd időpontot egyeztetni.
A közlemény idézi Vida Józsefet, a Takarékbank elnök-vezérigazgatóját, aki az automatizált bankfiók ünnepélyes átadásakor kifejtette: a csoport arra törekszik, hogy az ügyfelek számára elérhetővé váljanak a magas színvonalú banki szolgáltatások, függetlenül attól, hogy nagy városokban vagy kisebb vidéki településen élnek.
A következő automatizált bankfiók Budapesten nyílik – közölték.
A Takarékbank vezetője tegnapi lapszámunkban megjelent interjúban beszélt a Takarék-csoport innovációiról, köztük a mozgó és automatizált bankfiókról, illetve mobilapplikációról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.