A Super Bowl egyik fontos aspektusát a mérkőzés alatt leadott hirdetések jelentik, melyek között az idei évben különösen sok volt a kriptovalutákkal kapcsolatos. Ezek közül kiemelten nagy visszhangot kapott a hagyományos tőzsdén is jegyzett kriptokereskedelmi oldal, a Coinbase reklámja, mely csaknem a teljes ideje alatt egy a képernyőn mozgó QR- kód volt, mely elvileg 15 dollár értékű bitcoint adott volna az új regisztrálóknak – olvasható a The Hill összefoglalójában.
Azonban hiába fizetett 14 millió dollárt a reklámért a kriptotőzsde, mely hónapok óta készült erre az eseményre, azzal nem számolt, hogy ez az alkalmazás forgalmának ugrásszerű növekedésével jár, így gyakorlatilag túlterheléses támadást indítottak saját maguk ellen, amit a cég szerverei nem is bírtak.
A cég termékfelelőse, Surojit Chatterjee ennek ellenére a kriptoeszközök rajongóira jellemző optimizmussal a sosem látott forgalmat emelte ki a Twitteren. A cég alkalmazása valóban el is érte a második helyet a népszerűségi listán. A Coinbase, FTX és eToro hirdetései ellenére a kriptoeszközök nem kaptak szárnyra a rendezvényt követően, ám az orosz csapatok hazaindulásáról szóló hírek hatására viszont igen.
A rendkívüli mértékű nézettségű esemény hirdetései közül érdemes még a sztárokkal telepakolt Uber Eats reklámot is kiemelni, melynek hatására az amerikai termékbiztonsági hatóság a Twitteren arra hívta el az emberek figyelmét, hogy ne egyenek szappant.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.