Több mint ötödével 1,77 milliárd dollárra csökkenő bevételről és ezzel párhuzamosan zsugorodó nyereségről jelentett az idei első három hónapban az Activision Blizzard.
A hamarosan a Microsofthoz kerülő amerikai játékfejlesztő vállalat legújabb játéka, a Call of Duty: Vanguard iránti mérsékelt érdeklődésnek tulajdonítja a visszaesést, mivel a felhasználók a pandémia háttérbe szorulásával kevesebb időt töltenek konzoljaik előtt.
A társaság profitja a tavalyi 619 millióról 395 millió dollárra apadt,
ami részvényenként 64 centes tisztított eredményt jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.