Az AT&T a júniusban végződő negyedévben 813 ezer előfizetővel bővítette mobilos ügyfélkörét, miközben az elemzői várakozások átlaga 400 ezer körül volt. Mindezt úgy sikerült elérni, hogy a korábbi előfizetőknél áremelést hajtott végre a társaság, és igyekezett rávenni őket, hogy álljanak át korlátlan adatletöltéses csomagra, ami értelemszerűen drágább, így növeli a társaság árbevételét.
A cég a korábbiakban viszonylag nagy kedvezményt adott előfizetőinek, ha új telefont vettek nála, ami komoly vonzerőt jelenthetett az új előfizetőknek. A társaság így meg is növelte a mobilszegmensből adódó éves árbevételre vonatkozó növekedési várakozásait az eddigi 3-ról 4,5-5 százalékra.
Az AT&T az elmúlt időszakban megvált legtöbb leányvállalatától, hogy a mobilszegmensre és a széles sávú internet szolgáltatására összpontosítson. Ennek megfelelően a társaság számait nehéz összehasonlítani a korábbiakkal, hisz most egy lényegesen kisebb társaságról van szó.
A teljes árbevétel 17 százalékkal, 29,64 milliárd dollárra csökkent, ugyanakkor az alaptevékenységre vetítve 2,2 százalék a növekedés. A részvényenkénti eredmény 76-ról 59 centre mérséklődött, de a cégeladásokat és más egyedi tételeket figyelmen kívül hagyva az alaptevékenység eredménye 64-ről 65 centre nőtt.
A társaság az ügyfeleinek késő számlabefizetéseire hivatkozva 2 milliárd dollárral (14 milliárdra) csökkentette az idei free cash flow-ra vonatkozó előrejelzését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.