Három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. – derült ki a cég közleményéből. Mint írták, a megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos söre.
A szerződéskötés kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója elmondta: büszkék arra, hogy az ország egyik legmodernebb és második legnagyobb befogadóképességű stadionjában is megismerkedhetnek a szurkolók az Amerikában már népszerű Coors sörrel, ezzel is tovább mélyítve a márka és a Borsodi Sörgyár évtizedes kapcsolatát a sporttal. Ez az együttműködés azért is kiemelt fontosságú számukra, mert amellett, hogy idén februárban
Kelet-Közép-Európában elsőként Magyarországon vált elérhetővé a Coors sör, ez az első olyan kontinentális európai együttműködés, aminek keretében a márka lett egy stadion hivatalos söre.
Igaz András, a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary vezérigazgatója hozzátette: örömükre szolgál, hogy a Borsodi Sörgyárat is köszönthetik a 35-szörös magyar rekordbajnok és 24-szeres kupagyőztes férfi felnőtt futballcsapat hazai mérkőzéseinek otthont adó Groupama Aréna szponzorai között. Fontos megjegyezni, hogy
a szezon kezdetével a sör ára nem változik,
és az első mérkőzésen egy Coors sör akció is várja majd a Groupama Arénába kilátogató szurkolókat.
„Szeretnénk, ha idővel itthon is olyan mélységű kapcsolat alakulhatna ki a Coors sör és a sport között, mint a tengerentúlon. Ennek egyik lépése a most aláírt három éves együttműködés” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A szurkolók egyéb Coors aktivitásokkal és kitelepülésekkel is találkozhatnak a szezonban. A mérkőzések előtt a Coors Chill Zone-ban hangolódhatnak a futball kedvelők és évente több alkalommal szórakoztató programmal is készül a márka a számukra.
Nagyot kaszálhat a Fradi a mezeladásokból – ez már három nap után kiderültBejött a Ferencváros online kampánya: a száz híresség részvételével lezajlott projektben már most mintegy négymillió követőhöz jutott el az új mezszponzor híre. A Világgazdaság információi szerint a Fradi három nap alatt majdnem 1300 mezt adott el több mint 30 millió forint értékben, ami a tavalyi éves mennyiség 16 százaléka. A zöld-fehér labdarúgóklubnál optimistán tekinthetnek a jövőbe, miután akár több százmillió forintos bevételre tehetnek szert a dresszek értékesítéséből a következő egy év során. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.