BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Idegenvezető és jegyellenőr (podcast)

Milyenek vagyunk utasként mi, magyarok, igazak-e a rólunk alkotott sztereotípiák?

 

Fotó: VG

Milyenek vagyunk utasként mi, magyarok, igazak-e a rólunk alkotott sztereotípiák? Molnár Attila idegenvezető szerint mára túlértékelődött a bakancslista szerepe, fontos lenne megérkezni, és jelen lenni is, nem csak mindig úton lenni.

A podcast a lejátszóra kattintva indítható.

 

Érdemes meghallgatnia a VG Podcast más témákban készült adásait is. Ezeket itt éri el:

 

Nagy az ellenállás, de lesz olimpia

Ha lesz magyarországi rendezésű torna, az nem lehet csak Budapest projektje – hangsúlyozta Kulcsár Krisztián, a MOB elnöke, és Vékássy Bálint, a szervezet főtitkára. A hányattatott sorsú tokiói olimpiáról, a nemzeti csapat esélyeiről, a hagyományos és új ötkarikás számok elkerülhetetlen összecsapásáról is beszélgettünk.

Nem könnyű bekerülni a gazdagok közé

Magyarországon pár ezer ember tekinthető dúsgazdagnak, bár nyugati mércével még ők is legfeljebb vagyonosnak számítanak – állítja Karagich István, a Blochamps Capital tulajdonos-ügyvezetője. 2025-re minimum öt dollármilliárdosunk lesz.

Pocsolyává válhat a Duna

Egységes Európai vízgazdálkodási intézkedések nélkül a Duna hamarosan használhatatlan lesz árukereskedelemre – hangsúlyozta a tenger-, és folyamhajózási szakértő. Szalma Botond szerint az Ever Given balesetéből Egyiptom nyerészkedni akar.

Fukarsága ellenére jó sztori a Telekom?

Kitartóan győzködnek arról az elemzők, hogy jó sztori a Telekom, ám egy képzeletbeli portfólión belül a legkisebb súlyt allokálnák a távközlési papírnak a blue chipek közül. A VGPodcast vendége Cinkotai Norbert, a KBC Equitas vezető elemzője és Gaál Gellért a Concorde részvényelemzője.

Robbanás küszöbén a gazdaság

Még idén visszatérhetünk a 2019-es kibocsátási szintre, a bővülést hazai és uniós források támogatják, miközben tovább erősödhet a forint – véli Török Zoltán, a Raiffeisen Bank vezető elemzője.

Bárki felszállhat egy vitorlásra

Gyakorlatilag mindenki találhat olyan ismerőst, akinek a segítségével feljuthat egy hajóra, hiszen a balatoni csapatok többsége emberhiánnyal küzd, tehát nem kell azonnal egy vitorlás vásárlásán gondolkodni – vallja a négyszeres világbajnok, Litkey Farkas.

Mi lesz veled, Airbnb?

Érdemes még belevágni az airbnb-zésbe? Mi történik a színfalak mögött? Erről kérdeztük Schumicky Balázst, a Magyar ApartmanKiadók Egyesületének elnökét.

Brutális nyaralóárak a Balatonnál

Nincs megállás, tovább emelkedhetnek a nyaralóárak a Balatonnál – mondta Balla Ákos, a Balla Ingatlan tulajdonos-vezérigazgatója, aki szerint további 10 százalékos drágulás jöhet. Miközben a Velencei-tó már agglomerációnak számít, a Tisza-tó nem vonzza a befektetőket.

A készház nem ház?

Mennyire van készen egy készház? Mennyibe kerülnek az egyedi igények, és egyáltalán mennyire lehetnek egyediek az igények? A VG podcast sorozatában minderről az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének Környezettudatos és Szerelt Technológiás Szakmai Tagozata elnökével, Kárpáti Józseffel beszélgetünk.

Sokat nyerhet a járványt túlélő Waberer’s

A tisztítótűz után megerősödés jöhet a logisztikai ágazatban, azt azonban egyelőre nehéz megmondani, hány társaság maradt életben a piacon – mondta Erdélyi Barna, a Waberer’s vezérigazgatója. Az új stratégia pozitív hatásai már idén visszatükröződnek a társaság számaiban.

Csikorgó abroncsok helyett telefontükrözés

Hol vannak már az autómániás fiatalok, akik a lóerők, és nyomatékadatok bűvöletében éltek? Hová lettek a nagy klasszikus, V8-as motorok? Bár a metál fényezés még most is szépen csillog, a telefonintegráció lett az egyik bűvös hívószó autóvásárláskor. Az autóipar-, és az autók átalakulásáról Nagy Bertalant, a Concorde Értékpapír privátbanki-üzletfejlesztési igazgatóját Andor Attila kérdezte.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.