Milyenek vagyunk utasként mi, magyarok, igazak-e a rólunk alkotott sztereotípiák? Molnár Attila idegenvezető szerint mára túlértékelődött a bakancslista szerepe, fontos lenne megérkezni, és jelen lenni is, nem csak mindig úton lenni.
A podcast a lejátszóra kattintva indítható.
Érdemes meghallgatnia a VG Podcast más témákban készült adásait is. Ezeket itt éri el:
Ha lesz magyarországi rendezésű torna, az nem lehet csak Budapest projektje – hangsúlyozta Kulcsár Krisztián, a MOB elnöke, és Vékássy Bálint, a szervezet főtitkára. A hányattatott sorsú tokiói olimpiáról, a nemzeti csapat esélyeiről, a hagyományos és új ötkarikás számok elkerülhetetlen összecsapásáról is beszélgettünk.
Magyarországon pár ezer ember tekinthető dúsgazdagnak, bár nyugati mércével még ők is legfeljebb vagyonosnak számítanak – állítja Karagich István, a Blochamps Capital tulajdonos-ügyvezetője. 2025-re minimum öt dollármilliárdosunk lesz.
Egységes Európai vízgazdálkodási intézkedések nélkül a Duna hamarosan használhatatlan lesz árukereskedelemre – hangsúlyozta a tenger-, és folyamhajózási szakértő. Szalma Botond szerint az Ever Given balesetéből Egyiptom nyerészkedni akar.
Kitartóan győzködnek arról az elemzők, hogy jó sztori a Telekom, ám egy képzeletbeli portfólión belül a legkisebb súlyt allokálnák a távközlési papírnak a blue chipek közül. A VGPodcast vendége Cinkotai Norbert, a KBC Equitas vezető elemzője és Gaál Gellért a Concorde részvényelemzője.
Még idén visszatérhetünk a 2019-es kibocsátási szintre, a bővülést hazai és uniós források támogatják, miközben tovább erősödhet a forint – véli Török Zoltán, a Raiffeisen Bank vezető elemzője.
Gyakorlatilag mindenki találhat olyan ismerőst, akinek a segítségével feljuthat egy hajóra, hiszen a balatoni csapatok többsége emberhiánnyal küzd, tehát nem kell azonnal egy vitorlás vásárlásán gondolkodni – vallja a négyszeres világbajnok, Litkey Farkas.
Érdemes még belevágni az airbnb-zésbe? Mi történik a színfalak mögött? Erről kérdeztük Schumicky Balázst, a Magyar ApartmanKiadók Egyesületének elnökét.
Nincs megállás, tovább emelkedhetnek a nyaralóárak a Balatonnál – mondta Balla Ákos, a Balla Ingatlan tulajdonos-vezérigazgatója, aki szerint további 10 százalékos drágulás jöhet. Miközben a Velencei-tó már agglomerációnak számít, a Tisza-tó nem vonzza a befektetőket.
Mennyire van készen egy készház? Mennyibe kerülnek az egyedi igények, és egyáltalán mennyire lehetnek egyediek az igények? A VG podcast sorozatában minderről az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének Környezettudatos és Szerelt Technológiás Szakmai Tagozata elnökével, Kárpáti Józseffel beszélgetünk.
A tisztítótűz után megerősödés jöhet a logisztikai ágazatban, azt azonban egyelőre nehéz megmondani, hány társaság maradt életben a piacon – mondta Erdélyi Barna, a Waberer’s vezérigazgatója. Az új stratégia pozitív hatásai már idén visszatükröződnek a társaság számaiban.
Hol vannak már az autómániás fiatalok, akik a lóerők, és nyomatékadatok bűvöletében éltek? Hová lettek a nagy klasszikus, V8-as motorok? Bár a metál fényezés még most is szépen csillog, a telefonintegráció lett az egyik bűvös hívószó autóvásárláskor. Az autóipar-, és az autók átalakulásáról Nagy Bertalant, a Concorde Értékpapír privátbanki-üzletfejlesztési igazgatóját Andor Attila kérdezte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.