Belehúztak az osztrák fővárosban: egy hónapig exkluzív élményeket kínálnak kedvezménnyel – írja a Magyar Nemzet.
Az Éld át a fővárosod! kampány a belföldi turizmust élénkíti, és azokat célozza meg, akik szabadságuk néhány napját Bécsben töltenék.
A kampány szlogenje szerint:
olyan élményekhez juthatnak az osztrákok, amelyet nem lehet pénzért megvenni, ez felkelti az érdeklődést
– nyilatkozta a portálnak Kovács Balázs turisztikai szakértő.
A speciális VIP-csomagban kínált exkluzív programok vannak – a „csak most” és „egyszer az életben” felkiáltású lehetőséggel
a saját fővárosukat más perspektívából megélni kívánó ausztriai lakosokat várják a bécsi szolgáltatók
– fogalmazott.
Ehhez eddig közel 30 négy- és ötcsillagos szálloda csatlakozott, mint például a Ritz Carlton, a Park Hyatt Vienna vagy a Hotel Sacher és az Imperial szálloda.
Az ötletgazda Christian Lerner elmondta:
tavaly nyáron már kipróbálták a kampányt, akkor tízezer osztrák élt a lehetőséggel, és leginkább a luxuskategória szálláshelyei voltak kedveltek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.