A Telenor az elmúlt évben 120 millió forintot fordított képzésekre, és várhatóan az idén is hasonló összeget költ a területre – mondta a Világgazdaságnak Kutas István, a távközlési társaság PR-vezetője. A folyamatos tanulás és szakmai fejlődés mind a személyes, mind a vállalati siker elengedhetetlen része – fogalmazott Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR-igazgatója.
A norvég távközlési cégcsoport vezérigazgatója azt kérte 12 tagvállalatától – így a magyarországitól is –, hogy ez évtől fordítsanak egy munkahétnyi időt, azaz negyven órát tanulásra. A több mint harmincezer fős létszám alapján ez összesen akár 1,2 millió órát is jelenthet évente.
Az órák közül legalább húszat a vállalat online oktatófelületén kell elvégezni, a többi kapcsolódhat az illető konkrét feladataihoz (például lehet munkavégzés közbeni „on-the-job” jelleggel végzett tanulás, munkakörön kívüli extra feladat vállalása, mentorálás vagy akár állásrotáció is), vagy lehet új készségek kialakítását célzó külső tréning, illetve tanfolyam is.
A cég vezetősége öt kiemelt kompetenciaterületet határozott meg: a digitális marketinget, a digitális csatornákat, az alkalmazott analitikát, a dizájnt és a termékfejlesztést. Ezeken a területeken jelentős fejlődést szeretnének elérni ahhoz, hogy a 176 milliós globális előfizetői kör számára naprakész szolgáltatásokat tudjanak nyújtani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.