A munkavállalói oldal napirend előtt vetette fel egy esetleges reklámadó bevezetését. A hitelfelvételre bíztató cégeket három százalékos adóval sújtanák, de ugyanekkora adót szeretnének fizettetni az elektronikus sajtó azon képviselőivel, melyek leközlik ezeket a reklámokat. A befolyó összegből Borsik János szerint tudatos vásárlásra bíztató kampányt lehetne indítani.
Tehát adó- és járulékreform helyett újabb adóformával szeretnénk sújtani a hazai cégeket - fogalmazott Dávid Ferenc, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára. Dávid kijelentette, hazánkban bőven van elég adóforma, nem kellene újabbakat kitalálni. Hozzátette, a munkavállalók felvetése abszurd és komolytalan, teljességgel kidolgozatlan.
Minek a három százalékáról van szó? Miért pont három? Miért nem mondjuk öt? - tette fel a költői kérdést a VOSZ főtitkára.
Létezik gazdasági reklámról szóló törvény, a versenyhivatal és a fogyasztóvédelmi hatóság is felügyeli betartását - közölte a kormány képviseletében Csizmár Gábor, a Miniszterelnöki Hivatal államtitkára.
Ráadásul a "Csillagszóró 2" a fogyasztóvédelmi ellenőrzési kampányban külön kormánydöntésre szerepel a karácsonyi vásárlásokkal összefüggő hitelezési gyakorlat vizsgálata. Ehhez segítésgül a kormány bevonta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletét is - tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.