A főtitkár elemezte a gazdasági válság turizmusra gyakorolt hatását, s kiemelte azt is, hogy a nehéz pénzügyi helyzet ellenére nem csökkenteni, hanem növelni kell a marketingre fordított összegeket. Végül, de nem utolsó sorban hangsúlyozta a PPP konstrukciók, azaz a magánszektor és a közösségi források közös beruházásainak, fejlesztéseinek jelentőségét.
Hazánkban a Magyar Turizmus Zrt. évente mintegy 5,5 milliárd forintos büdzséből gazdálkodik, amelyből hozzávetőleg 3-4 milliárd forint jut promócióra. A válság hatásainak mérséklésére a környező országok megemelték a promóciós büdzsét: csak Bécsben például kizárólag a válság hatásainak mérséklésére 1,5 millió eurót különítettek el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.