A cégek jelentős árengedménnyel, változatos termékekkel, szórakoztató programokkal csalogatják termékbemutatóikra a gyanútlan nyugdíjasokat, hogy azután számla és garancia nélküli bóvlit sózzanak a nyakukba - írja a napilap.
Fülöp Zsuzsanna a fogyasztóvédelmi hatóság szóvivője elmondta, hogy az utazásokkal egybekötött termékbemutatókon értékesítő cégek tevékenységével folyamatosan problémák vannak, ezért 2008 óta évente átlagosan száz alkalommal ellenőrzik ezeket a cégeket. Az esetek döntő többségében (2008-ban 88, 2009-ben 84 százalékban) találtak valamilyen szabálytalanságot.
Az idei évtől az APEH célkeresztjébe is bekerültek az ilyen cégek. A próbavásárlások során az APEH-ellenőrök minden ötödik esetben találtak hiányosságokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.