Koszorús László, az NFM fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkára jelezte: a fogyasztóvédelem 2008 óta vizsgálja a termékbemutatókkal kapcsolatos kereskedelmi tevékenységet, ennek ellenére az ellenőrzések tapasztalatai szerint minden évben visszaélnek a kiszolgáltatott, nyugdíjas fogyasztók jóhiszeműségével.
Jelezte: a témáról széles körű konzultációt kezdeményeztek 8 hónapja a KDNP közreműködésével. A törvénymódosításhoz három javaslat vetődött fel: kötelező feladat lenne az országos ügyfélszolgálat működtetése, szigorítanák a hitelszerződések megkötésének feltételeit, és megtiltanák a reklámokban szereplő megtévesztő ingyenességet. A három javaslat a reklámtörvény, a kereskedelmi törvény és a fogyasztói hitelekre vonatkozó törvény módosítását jelentené.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.