Az országos kiskereskedelmi üzlethálózat, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelem forgalmának volumene 4,9 százalékkal nőtt tavaly novemberben az előző év azonos időszakához viszonyítva, naptárhatástól megtisztítva. A második becslés adata 0,3 százalékponttal alacsonyabb az első becslésben közöltnél.
Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom volumene 2,0 százalékkal nőtt.
Az élelmiszer-kiskereskedelem 78 százalékát adó élelmiszer jellegű vegyes üzletek értékesítési volumene 2,4 százalékkal bővült, míg az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzleteké 0,9 százalékkal csökkent.
A nem élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának volumene az adatok szerint összességében 8,2 százalékkal emelkedett. Növekedtek az eladások
Az árucikkek széles körére kiterjedő, a kiskereskedelmi forgalomból 6,2 százalékkal részesedő csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 26 százalékkal emelkedett, folytatva az évek óta tartó bővülést – írja a KSH.
Az üzemanyagtöltő állomások forgalmának volumene 5,6 százalékkal nőtt. A kiskereskedelmi adatokba nem tartozó gépjármű- és járműalkatrész-üzletek eladásai 4,0 százalékkal emelkedtek.
Az országos kiskereskedelmi üzlethálózat, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelem forgalma folyó áron 1009 milliárd forint volt tavaly novemberben a KSH adatai alapján.
Az országos kiskereskedelmi forgalom egyaránt 42–42 százaléka az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes üzletekben, illetve a nem élelmiszer-kiskereskedelemben, 16 százaléka az üzemanyagtöltő állomások üzemanyag-forgalmában realizálódott.
A kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene 6,3 százalékkal emelkedett. Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben 3,8, a nem élelmiszer-kiskereskedelemben 9,3, az üzemanyag-kiskereskedelemben 6,5 százalékkal nőtt az értékesítés volumene tavaly január–novemberben az előző év azonos időszakához képest, naptárhatástól megtisztítva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.