Tavaly több mint 104 millió forint bevétele származott a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.-nek (Sziget) a kártyán maradó összegekből – olvasható a társaság 2018-as gazdasági beszámolójában. Ezt a tételt a FestiPay nevű rendszer generálta, amely egyebek mellett a Sziget Fesztiválon, a VOLT Fesztiválon és a Balaton Soundon is biztosítja a készpénzmentes, integrált beléptetési-fizetési lehetőséget.
A FestiPay kifejezetten rendezvények fizetési megoldásaira specializálódott, és még 2015-ben alapította a Cardnet és a Sziget (az utóbbinak tavaly év végén 31,5 százalékos tulajdonosi részesedése volt). A fesztiválozók karszalagjukba (korábban kártyába) épített csip segítségével érintéssel tudják kifizetni a számlájukat. Az egyenleget
Gyakori eset, hogy az előzetesen jóváírt keretet nem egészében meríti ki a tulajdonosa, s nem is intézkedik a visszaírásáról a helyszínen.
A teljes cikk a Világgazdaság keddi számában olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.