Erős starttal indult az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Fridaye, amelynek első órájában másfélszer annyi érdeklődő kereste fel az oldalt, mint tavaly.
Az első órában több mint 76 ezer rendelést fogadott a cég, mintegy 2,4 milliárd forint összértékben.
Reggel 7 és 8 óra között közel 840 ezer látogatást generált az eMAG.hu honlapja és mobilalkalmazása, ebben az időszakban a legforgalmasabb perc 7 óra 6 perc volt, amelynek során 1678 rendelést adtak fel összesen 2385 termékre.
A kezdés órájában egy ügyfél átlagosan 2,4 terméket vásárolt, az átlagos kosárértéke pedig több mint 74 ezer forint volt.
Reggel 8 óráig a Győr-Moson Sopron megyében élő ügyfelek körében volt a legmagasabb az egy főre eső átlagos fekete pénteki költés, bruttó 83 143 forint. Második helyen Hajdú-Bihar áll, ahol a fekete pénteki rendelési átlag 82 745 forint volt, míg a harmadik helyre Pest megye futott be 80 553 forinttal.
Háztartási kisgépekből az idén mintegy 200 százalékkal többet rendeltek, mint tavaly az első órában, de a szokásos slágertermékek ez évben is hozzák a papírformát, jól fogynak a tévék, notebookok és mobiltelefonok is. Látványos növekedés látszik a tavalyi első órához képest a fekete pénteki akciós napi fogyasztási cikkek és a divatcikkek kategóriákban is.
A különleges, a Black Fridayen kívül nem elérhető ajánlatok közül az első órában a belföldi utazások és az aranyrudak, -érmék voltak a legkelendőbbek: előbbiekből ez idő alatt 24, utóbbiakból 16 darab talált gazdára.
A Black Fridayre érkező látogatók döntő többsége (csaknem 79 százalék) mobil eszközről böngészi az ajánlatokat, a kártyás fizetések aránya pedig a szokásosnál magasabb, csaknem 39 százalék az első óra adatai szerint. A legtöbb Black Friday-es rendelést házhoz szállítással kérik (81 százalék), míg eMAG easyboxos vagy egyéb csomagponton való átvételt a vásárlók mintegy 19 százaléka választott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.