Sohasem látott pesszimizmus uralkodott el az internetes kereskedők körében – jelentette ki a GKID vezető partnere a VG Podcastnek. A rossz hangulat több dolog együttes következménye. Az árak emelkedése, az infláció is gátat szab a költéseknek, az utóbbi időben az euróárfolyam is felsrófolta a termékek árát. Madar Norbert szerint – habár a mostani válság mérsékelten hat a munkaerőpiacra –,
a lakossági bizalom elillant, sokan bizonytalanabbnak érzik a jövőt, így tehát elhalasztották a költéseket is.
Nagyjából ez a helyzet jellemezte a karácsonyi bevásárlási szezont.
A közeljövőben nem várható robbanásszerű változás,
az internetes kereskedők igen pesszimisták
– hangsúlyozta a szakértő. Az idei év egészére mindössze pár százalékos növekedést várnak. Ez még nem is lenne egy rossz adat, miközben sok társaság mínuszos évvel számol, ugyanakkor a webáruházak forgalma 15-20 százalékos stabil növekedést hozott az elmúlt években. Madar Norbert szerint változatlanul a sok, különböző termékkört értékesítő felületek vészelhetik át könnyeben az elkövetkező időszakot.
Keresse a VG Podcastet a kedvenc alkalmazásán!Spotify: VG Podcast Anchor: VG Podcast Google Podcasts: VG Podcast Radio Public: VG Podcast Breaker: VG Podcast |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.