A BKV 2007 október 8-án kötött szerződést a SODA Reklám Kft-vel a kisföldalatti „luxusmetróvá történő pozícionálására”, 2008 április 1-én pedig a Libegő, a Fogaskerekű és a Sikló népszerűsítéséről szóló tanulmány megírására. Az elsőt Antal Attila vezérigazgató, a másodikat Balogh Zsolt megbízott vezérigazgató írta alá.
A belső ellenőri jelentés szerint a BKV sosem tervezte a kisföldalatti luxusmetróvá alakítását, ezért ilyen tanulmányra nem volt szükség - írja az Index.
A tanulmányok továbbá kommunikációs szempontból is több hibát tartalmaznak, felhasználhatóságuk erősen kérdéses. A szerződéseket mindkét esetben versenyeztetés nélkül kötötték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.