A piac azonban kategóriánként eltérően változik. Így a legnagyobb forgalmú általános tisztítószer és súrolószer, ablaktisztító, valamint a legkisebb padlótisztító forgalma csökkent. Viszont nőtt a toalett tisztító és eldobható konyhai törlőkendő mutatója.
Legnagyobb az általános tisztítószer és súrolószer piacmérete, amely 12 milliárd forint körül mozog. Ugyanakkor a toalett tisztító piacmérete meghaladja az 5 milliárd, az ablaktisztítóé pedig az 1 milliárd forintot. A törlőkendő és a padlótisztító egyaránt fél milliárd forintot meghaladó forgalmat bonyolított le
A mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagárak mindegyik kategóriában emelkedtek. Több mint 20 százalékkal drágult például az általános többcélú tisztító szer és a szórófejes ablaktisztító mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára.
A kereskedelmi márkák részaránya az értékbeni eladásból változatos képet mutat. Legutóbb november-decemberben egyaránt 18 százalék az általános tisztítószernél és a toalett tisztítónál. Ablaktisztítónál és padlótisztítónál 15, illetve 11 százalék. Kiemelkedő, 52 százalék tisztító kendőnél.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.