A Vodafone ügyfelei által generált adatforgalom 2014. december 31-én és 2015. január 1-én együttesen közel 60 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit és 130 szézalékkal a 2012-es szintet.
Az újévi üdvözletek között is egyre nagyobb súllyal jelenlévő social media és online megoldások mellett jól láthatóan nagyon sokan kívántak boldog új évet élőszóban, illetve MMS-ben, illetve csökkenő forgalom ellenére SMS-ben is.
2014/2015 fordulóján a Vodafone ügyfelei 7,7 millió SMS-t küldtek el, ami 2012/2013 szilveszteréhez képest 7 százalékosos csökkenést jelent. Ugyanakkor a hangforgalom 2014/2015 fordulóján 24 százalékkal haladta meg a két évvel korábbit és közel 10 százalékkal az előző évi szintet, míg a szilveszter és új év napján MMS-esben küldött üdvözletek száma 2 év alatt 14 százalékkal nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.