Az elmúlt öt évben a Mastercard és a WFP közös munkáját rendkívül ambiciózus cél, az éhezés teljes megszüntetése vezérelte. A közlemény kiemeli, hogy az együttműködés meghatározó elemét az a technológiai háttér biztosítása jelentette, amellyel a Mastercard innovációt hozott az élelmiszersegély-osztás folyamatába, de a cég jóvoltából a támogatási források növekedése is jelentős volt.
A szíriai válság óta Libanonban és Jordániában 2,2 millió szíriai menekült használt Mastercard prepaid kártyát a napi élelmiszerek beszerzésére. A nehéz sorsú személyek így lehetőséget kaptak arra, hogy a helyi boltokban olyan ételt válasszanak, ami a legjobb a családjuknak, közben pedig a helyi gazdaságot is erősítették. Az adományozás a napi rutin része lett - részletezi a közlemény. A Mastercard, banki és kereskedői partnereivel együttesen, annyi adományt gyűjtött össze, amelyből 17 millió iskolai ebédet fogyaszthattak el a gyerekek világszerte.
Központi szerepet játszottak az együttműködésben a Mastercard munkatársai, köztük 18 olyan szakértő, akik a WFP országok irodáiban vállaltak időszakos megbízást 2016 folyamán. Az ő elemzői jártasságuk segített abban, hogy egy egyedülálló kutatás jöhessen létre, amely meglepő eredményt tárt a világ elé: minden iskolai ebédre fordított 1 amerikai dollár 6 dollár gazdasági megtérülést hoz azáltal, hogy az iskolás gyerekek számára jobb egészségi állapotot és oktatási lehetőséget jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.