Gótzy Miklós, a társaság kiskereskedelmi üzletágának igazgatója lapunknak elmondta, az organikus növekedés megtartása mellett további potenciált láttak a Lapker portfóliójának bővítésében. A kávézó és a kiskereskedelmi lapértékesítés egymáshoz közel álló koncepció – tette hozzá. A tervezett kávézók számát illetően nem akart nyilatkozni, azonban úgy fogalmazott, megjelenésükkel komoly befolyást szeretnének szerezni a magyar piacon. Az mindazonáltal biztos, hogy a főváros mellett vidéken is nyitnak kávézókat, és a bevásárlóközpontokat éppúgy potenciális helyszínnek tekintik, mint a sétálóutcákat vagy egyéb forgalmas helyszíneket. A tervek szerint az első hazai Costa kávézóban már az idén lehet „feketézni”.
Annak ellenére, hogy az amerikai típusú papírpoharas koncepció szerint értékesítenek, a Costa Coffee jellegében és stílusában olasz kávézókhoz áll közel. Magyarországon a kávéfogyasztás elsősorban az eszpresszó jellegű italokon alapul, hasonlóképpen az olasz tradíciókhoz, ilyen szempontból a kínálat igazodhat a hazai igényekhez.
További részletekről itt olvashat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.