BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

"Hatásosabb, mint a TV" - Szuperszemélyes reklám MySpace-en

A MySpace az általános gazdasági rosszkedvet új reklámozási eszközzel szüntetné meg. A rendszer személyre szabott elérést tesz lehetővé a közösségi portálon keresztül.

A MySpace nem adja fel a harcot és továbbra is igyekszik mindenki kedvét elvenni a rivális Facebooktól. A MyAds alapgondolata a Google reklámozási technikájáéhoz hasonló. Utóbbi lehetővé tette, hogy a cégek keresőkérdéseket "vásároljanak" és ezekhez kapcsolják a reklámjaikat. (A Google Ads tette ki az óriáscég 16.4 milliárd dolláros bevételének nagy részét.) – tudósít a Time magazin.

A MyAds egyszerű használatot ígér bárkinek, aki szívesen használná ki a közösségi portál 76 millió felhasználójában rejlő marketing lehetőségeket. A reklámozó egy egyszerű képfeltöltéssel készíthet saját bannert, a célközönséget pedig számtalan paraméter (kor, nem, hobbi, lakóhely, stb.) alapján szelektálhatja. Az árak a hirdetés típusától függően változnak, a reklámozóknak csak akkor a kattintások után kell fizetniük, minimum 25 centet.

"A MyAds lehetővé teszi, hogy 25 év feletti, Beverly Hills-ben élő, férjes asszonyoknak adja el egy porszívót. Még ajándékkupont is adhatsz azoknak, akik egy adott körzetben élnek" – példázta a rendszer pontosságát a MySpace vezérigazgatója. Hozzátette: ezek a reklámok rendkívül hatásosak, sokkal inkább, mint a helyi TV vagy rádió hírdetései.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.