A MySpace nem adja fel a harcot és továbbra is igyekszik mindenki kedvét elvenni a rivális Facebooktól. A MyAds alapgondolata a Google reklámozási technikájáéhoz hasonló. Utóbbi lehetővé tette, hogy a cégek keresőkérdéseket "vásároljanak" és ezekhez kapcsolják a reklámjaikat. (A Google Ads tette ki az óriáscég 16.4 milliárd dolláros bevételének nagy részét.) – tudósít a Time magazin.
A MyAds egyszerű használatot ígér bárkinek, aki szívesen használná ki a közösségi portál 76 millió felhasználójában rejlő marketing lehetőségeket. A reklámozó egy egyszerű képfeltöltéssel készíthet saját bannert, a célközönséget pedig számtalan paraméter (kor, nem, hobbi, lakóhely, stb.) alapján szelektálhatja. Az árak a hirdetés típusától függően változnak, a reklámozóknak csak akkor a kattintások után kell fizetniük, minimum 25 centet.
"A MyAds lehetővé teszi, hogy 25 év feletti, Beverly Hills-ben élő, férjes asszonyoknak adja el egy porszívót. Még ajándékkupont is adhatsz azoknak, akik egy adott körzetben élnek" – példázta a rendszer pontosságát a MySpace vezérigazgatója. Hozzátette: ezek a reklámok rendkívül hatásosak, sokkal inkább, mint a helyi TV vagy rádió hírdetései.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.