Teljesen egyértelmű, hogy szolgáltatásnak kell lenni, mert a vendég csak akkor fog oda megérkezni – szögezte le Fekete Tamás, a Balatoni Turizmus Szövetség alelnöke a négy évszakos Balaton koncepciója kapcsán.
A szakember szerint ezt egyre több szolgáltató látja be, kitűnő vendéglátósok, szállásadók, attrakciók vannak a lokációban.
Azt mindenképpen látni kell – tette hozzá –, hogy az elmúlt tíz évben hatalmas fejlődés és fejlesztések mentek végbe, sok attrakciófejlesztés volt, rengeteg új szolgáltatóhely nyílt, új kompok, hajók, és ezekhez kapcsolódó egyéb beruházások teszik élhetővé a Balatont, és lehetőséget nyújtottak arra, hogy több évszakban kezdjenek el gondolkodni az ottaniak.
Úgy 10-12 éve kezdődött a változás, melynek része, hogy
ma már tízszer annyi szolgáltató áll nyitva egész évben, mint korábban.
A Balaton fagyija verseny – amelyet idén 11. alkalommal hirdetett meg a Balatoni Turizmus Szövetség – ugyancsak egy olyan fontos kampányelem volt, amitől felfigyeltek az emberek arra, hogy mi is történik a Balatonnál, ahol előtte mindenki csak a nyárban gondolkodott,
A négy évszakos Balaton egy hosszú folyamat, pozitív irányban haladnak és egyre több vállalkozó érzi úgy, hogy nekik is be kell tenniük a részüket a siker érdekében
– mondta Fekete Tamás.
A beszélgetésben szó esett:
A teljes beszélgetést alább hallgathatják meg:
A VG további podcastjeit pedig ezen a linken érhetik el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.