A webáruházban játékokat, híreket, utazási alkalmazásokat tölthetnek le a BlackBerry felhasználók, a kínálat már elérhető az amerikai, kanadai és a brit telefontulajdonosok számára – írja a Reuters . Az elképzelés tehát az Apple iStore-ét követi, de a jövedelmek elosztása eltér attól. A BlackBerry áruházában megvásárolt szoftverek bevételeinek nyolcvan százalékát kapja meg az adott program fejlesztője, a maradék húsz százalékon a gyártó RIM és az internetszolgáltató osztozik.
Jim Balsillie társ-vezérigazgató szerint ez a fair elosztás, utalva ezzel arra, hogy az Apple csak a szoftverbevételek 70 százalékát adja át a készítőknek. A cégvezető úgy gondolja, az ontariói vállalat sikeresen terjeszkedik a szélesebb felhasználóréteg felé. A BlackBerry eleinte a menedzserek okostelefonjának számított, a RIM ezért az elmúlt időszakban igyekezett a szórakoztatásra szakosodó képességekkel felruházni az új modelleket.
A RIM holnap tesz jelentést bevételeiről, februárban már jelezte, hogy a negyedéves eredmények valószínűleg csak a várakozások minimumát érhetik el. Ennek ellenére a korábban becsült 2,9 millió előfizetőnél 20 százalékkal több ügyfélre számít a cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.