BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jó szezont zártak idén a budapesti strandok

2009-ben, a három nyári hónap alatt nőtt a budapesti strandok forgalma az előző évihez képest. Júniustól augusztusig több mint 120 millió Ft nettó többletbevétellel számolhat a Budapest Gyógyfürdői Zrt. céges szinten.

A legerősebb hónap július volt, a nagy hőségnek köszönhetően ekkor látogattak ki legtöbben a budapesti strandokra: 66 ezerrel többen, mint előző év júliusában. Júniusban a rossz időjárás miatt viszont százezerrel kevesebben fürödtek.
 
A tavaly nagy sikerrel bevezetett strandváró napok idén is nagyon népszerűek voltak, egy-egy akciós napon kétszer-háromszor annyian látogattak ki a strandokra, mint egy átlagos nyári napon. Az idei szezon  két csúcsnapja is ilyen kánikulai dátumokra esett: július 23-án a Római strandon 5330-an, míg augusztus 3-án a Dagály strandon 5353-an fürdőztek. A július 23. duplán is rekord napnak mondható: az összes strandra ekkor 25 747-en látogattak ki.

A gazdasági válság az élet minden területén érezteti hatását: a legtöbb ember kevesebb pénzt tud fordítani a pihenésre. Ehhez képest figyelemre méltó a budapesti strandok idei, sikeresnek mondható nyári szezonja. A budapestiek, ha megengedhetik, mindig szívesen strandolnak. Ez olvasható ki az adatokból is: míg hó elején többen, a hónap vége felé egyre kevesebben költenek strandbelépőre.
 
Augusztus végén csak az idény strandok zártak be. A Dagály fürdő egész szeptemberben a nyári üzem szerint várja a vendégeket, utána pedig téli fürdőként működik tovább. A nagy sikerre való tekintettel a hónap végéig hétfőnként megmarad a strandváró program is, azaz fél áron látogatható a Dagály. A Csillaghegyi strand folyamatosan nyitva tart. A Gellért fürdő külső medencéi is nyitva lesznek októberig. Aki szívesen napozna a kellemes őszi napsütésben, október közepéig igénybe veheti a Lukács -, a Széchenyi – és a Gellért fürdő napozóit.  

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.