BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Metropol–Axel Springer: hirdetési együttműködés

Közös hirdetési csomaggal próbálja megnyerni az ügyfeleket a Metropol, valamint a lapunkat is kiadó Axel Springer, amely vidéken rendelkezik kifejezetten erős pozíciókkal – jelentette be a két társaság tegnap. A két vállalat közös hirdetési portfóliója országosan a legnagyobb papíralapú lefedettséget tudja biztosítani: 1,3 millió napilapolvasót érnek el, a teljes magyar lakosság 17 százalékát.

Az itthon a legnagyobb példányszámú ingyenes napilapként számon tartott Metropol 2010 januárjától egy kisebb és jobban kezelhető formátumban jelenik meg. Ez már a lap csehországi újrapozicionálásánál is bevált, és a hazai tesztelés során is kedvező fogadtatásra talált. Emellett az újság növelni kívánja a saját gyártású anyagait, főleg a szórakoztatóipar területén.

„Azzal, hogy egyesítjük erőinket az Axel Springerrel, a legnagyobb papíralapú lefedettséget érhetjük el Magyarországon, ami lehetővé teszi, hogy versenyezzünk a televíziós csatornákkal. Az új szerkesztési elveknek és formátumnak köszönhetően jobban meg tudunk majd felelni – az elsősorban fiatal – olvasóink igényének, ami lehetővé teszi, hogy a Metropol már 2010-ben nyereséget termeljen Magyarországon” – kommentálta az eseményeket Per Mikael Jensen, a Metro International vezérigazgatója.

Emellett a Metropol nyomdát is vált: az Adoc-Interprint Kft. helyett az AS-Nyomda Kft.-nél készülnek az új lapok 2010 elejétől. A strukturális változások eredményeként a társaság becslése szerint az éves megtakarítás már 2010-ben elérheti a 150 millió forintot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.