Az egyik legnagyobb sportruházati cég, a német Puma AG konszolidált árbevétele 5,5 százalékkal, 673,4 millió euróra csökkent a harmadik negyedévben 2008 hasonló időszakához képest, míg a nettó vesztesége 0,5-ről 1,9 millió euróra nőtt. A licencpartnerek eladásait is figyelembe véve a Puma márkák teljes forgalma 7,6 százalékkal (változatlan deviazaárfolyamokon számolva 8,3 százalékkal) esett. Ebben szerepe volt a nyugat-európai árcsökkentéseknek, illetve az amerikai piacok szűkülésének. A Herzogenaurachból irányított társaság a francia PPR csoport többségi tulajdonát képezi. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.