Tavaly mérséklődött a német Metro csoport bevétele, elsősorban a valutaárfolyamok alakulásának negatív hatásai miatt. A cég előzetes adatai alapján a bevétel 3,6 százalékkal, 65,5 milliárd euróra csökkent 2009-ben. A ThomsonReuters elemzői szerint az üzemi eredmény 14 százalékkal, 1,9 milliárd euróra esett vissza a múlt évben. A világ harmadik legnagyobb kereskedelmi lánca agresszív terjeszkedésbe kezd Kelet-Európában és Ázsiában, hogy ellensúlyozza az „érettebb” piacokon bekövetkezett hanyatlást. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.