A két legnagyobb amerikai állásportál, a CareerBuilder és a Monster azt állítja, hogy a Fortune 500 listáján szereplő legerősebb vállalatok 95 százaléka képviselteti magát az oldalon. Az álláskeresők egy része számtalan posztra jelentkezik az interneten, de kérdéses ennek sikere.
A CareerXroads mérései szerint ezek a cégek csak az alkalmazottak 13 százalékát veszik fel ilyen portálok segítségével és a magasabb posztok betöltésére szinte soha nem veszik igénybe az állásportálokat. Ezekben az esetekben ugyanis a személyes kapcsolati hálók, referenciák sokkal fontosabbak, ráadásul az alkalmas jelöltek jó része "passzív", vagyis nem keres állást.
A Fortune-nak nyilatkozó ConAgra Foods vezetője például kétharmaddal kevesebb dolgozót vesz fel internetes lapok segítségével, viszont egyre gyakrabban használja az olyan közösségi portálokat, mint a LinkedIn. És ezzel nincs egyedül, ezt mutatja, hogy a Monster számos hirdetést helyez el más weboldalakon, hogy magához csábítsa a jelölteket, ráadásul a regisztrált felhasználói 73 százaléka jelenleg alkalmazásban van. Összehasonlításképpen: míg a szintén a legnagyobbak közé tartozó CareerBuilder most integrálja a 3 millió felhasználóval rendelkező BrightFuse-t, addig a LinkedIn felhasználóinak száma 55 millió.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.