A gazdasági válság nem érte el a Nespresso-t, amely a márkaépítés mellett a minőségi termékenek és a klubhálózatnak köszönhető – álla a vállalat közleményében. A Nespresso Magyarországon is hasonló sikereket könyvelhet el, ezt bizonyítja az is, hogy decemberben kétszeresére bővül az Andrássy úton.
A Nespresso 2008-ban lépte át a bűvös 2 milliárd svájci frank árbevételt és azóta is kétszámjegyű növekedést produkál. 2009-es árbevétele már elérte a 2,77 milliárd svájci frankot, idén pedig átlépheti várhatóan meghaladja 3 milliárd svájci frankos határt is.
A Nespresso az elmúlt hónapokban tovább növelte üzlethálózatát, Shanghajban és New York-ban a közelmúltban, Münchenben pedig éppen ma nyílik új Nespresso Boutique. Így 2010 végére már 220 Nespresso üzlet lesz világszerte. Az üzletek többsége a világhírű francia építész Francis Krempp munkáját dicséri.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.