BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kaiser: régi partner megújuló termékekkel a Coop piacán

Húszéves partnerséget tudhat maga mögött a Kaiser és a Coop. „1990-ben alakult cégünk, a Coopok elődjei, az Áfészek az első pillanattól partnereink voltak. Országos hálózatunk kiépítését is az üzletlánc vállán végeztük el, így 1993-ban már országos lefedettséget értünk el – idézte fel Mosonmagyaróváron, a cég egyik üzeménél Réti Attila, a Kaiser Food Kft. ügyvezető igazgatója. – Amikor 1995-ben a Coop országos hálózattá fejlődött, mi minden vidéki pozícióban jelen voltunk márkatermék-szállítóként. Az egyik legjelentősebb beszállítói lehettünk a Co-op Hungarynek, ezt aztán a Coop saját márkás termékeinek a gyártása követte.” A Kaiser márkatermékek legnagyobb vásárlója is a Coop.

A társaság számára 2009 sikeres évet hozott: árbevételük átlépte az ötmilliárd forintot, hat év óta a legjobb eredményt könyvelték el. Az idén az eredmény a várakozásoknak megfelelően alakul – emelte ki Réti Attila, aki fontosnak tartja, hogy már a válság kitörésének pillanatában határozott hatékonyságnövelő és költségcsökkentő csomagot állítottak öszsze. A válság átvészeléséhez ugyanakkor innovatív marketingpolitika is segítette a céget, illetve olyan termékfejlesztések, mint a nemrég piacra került Borbarát termékcsalád. VG

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.