"Célunk, hogy felülteljesítsük a piaci növekedést, és a legfőbb riválisunk teljesítményét is" – fogalmazott Herbert Hainer, az Adidas vezérigazgatója a Reuters szerint. A német sportszergyártó a múlt héten erős harmadik negyedéves eredményeket jelentett az amerikai és európai piacnak köszönhetően, várakozásai szerint idén 8 százalékkal növekednek az értékesítések.
A vállalat célja, hogy 2015-re 17 milliárd euróra emelje az értékesítéseket és ezzel megelőzze a Nike-t. Az Adidas emellett évente 15 százalékkal növelné a profitját és legkésőbb 2015-re 11 százalékra emelné a haszonkulcsot. Az Adidas egyébként elsősorban a kifejezetten sportolóknak szánt termékeitől vár növekedést, de az inkább divat kategóriába tartozó Reebok és más márkák is erőteljes fejlődést érnek el a konszern reményei szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.