Kedvezményrendszer. Fiatalokat megcélzó, újszerű törzsvásárlói és fizetőkártyát vezetne be az Econet.hu Nyrt., erről kötött együttműködési szándéknyilatkozatot a cég kizárólagos tulajdonában álló Est Media Group Kft. (EMG) és a Metacom Zrt. A 2010. nyári fesztiváljain sikerrel kipróbált, készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciónak továbbfejlesztett változata már 2011 elején megjelenik a magyar piacon a tervek szerint.
A cég közleménye szerint a bevezetendő előre fizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, amely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználói körrel számolnak.
A szolgáltatás célja egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál éppúgy, mint webes partnereknél. „Az új kártya átértelmezi és hatékonyabbá teszi a promóciót a fiatalok számára érdekes termékeknél, szolgáltatásoknál – a mozitól kezdve a mobiltelefonon át a kozmetikai szalonokig” – nyilatkozta Balázs Csaba, az Econet.hu igazgatóságának elnöke.
Az együttműködés keretében az EMG médiaportfólióját és marketingeszközeit felhasználva népszerűsíti a szolgáltatást, a sales house révén értékesítési tevékenységet végez, míg a Metacom leányvállalata biztosítja a szolgáltatás technológiai és működési hátterét. A szolgáltatás alapját képező készpénzmentes fizetési megoldást nyújtó Metapay kártya működött a Balaton Sound és Sziget Fesztiválon is az idén, több mint 15 ezer felhasználót és több mint 100 ezer tranzakciót generálva. NM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.